Undervisere

Herunder kan du læse lidt om vores lærere, og evt. kontakte dem hvis du har spørgsmål til undervisningen:

Billede af Undervisere

Carsten Rudolfsen

carstenrudolfsen@gmail.com

Carsten er uddannet tegner og grafiker fra Kolding kunsthåndværkerskole i 1981 (nuværende Danmarks Design Skole) og debuterede på Kunstnernes Påskeudstilling i 1980 og er medlem af BKF. Han har 42 års udstillings erfaring i både ind og udland. Han har derudover været fast medlem af kunstnergruppen Grünhorse fra starten af 1994 til nu. Tilknyttet Galleri Sandberg, Odense.

Hjemmeside: rudolfsen.dk

Billede af Undervisere

Palle Hjorth

pallericohjorth@hotmail.com

Ønsker du at gå i dybden med klassisk tegning, maleri og måske nye teknikker og metoder – Så er Palle underviseren for dig.

Palle er uddannet billedkunstner fra det Fynske Kunstakademi i 1975, under ledelse af Kaj Kylborg. Han debuterede på Kunstnernes Påskeudstilling i 1973 og er medlem af BKF.

Han startede som underviser hos os i 1992, og har været en af de ledende kræfter lige siden.

Derudover er han fast medlem af kunstnergruppen Grunhorse fra starten af 1994 til nu.

Hvis du gerne vil vide mere om Palle, er du velkommen til at tage et kig på hans hjemmeside: